Masarat Roads - عدد2 | أكتوبر2020Add to Favorites

Get Masarat Roads along with 7,500+ other magazines & newspapers

Try FREE for 7 days

bookLatest and past issues of 7,500+ magazines & newspapersphoneDigital Access. Cancel Anytime.familyShare with 4 family members.

1 Year$99.99

bookLatest and past issues of 7,500+ magazines & newspapersphoneDigital Access. Cancel Anytime.familyShare with 4 family members.
(Or)

Get Masarat Roads

Buy this issue $0.99

bookعدد2 | أكتوبر2020 issue phoneDigital Access.

Subscription plans are currently unavailable for this magazine. If you are a Magzter GOLD user, you can read all the back issues with your subscription. If you are not a Magzter GOLD user, you can purchase the back issues and read them.

Gift Masarat Roads

  • Magazine Details
  • In this issue

Magazine Description

In this issue

نُطل عليك اليوم في العدد الثاني من مسارات لنتحدث عن سيارة في كل مرة تظهر فيها بجيلٍ جديد تُعيد تعريف وسيلة النّقل المفضّلة بالنّسبة للإنسان، أي السيارة. ومع الجيل الأحدث من الفئة S، لم تشذ العلامة التّجارية الألمانية الشّهيرة عن القاعدة أبدًا، فمع مقصورة قيادة فاخرة وعصرية إلى أقصى الحدود، خطوط خارجية مفعمة باللمسات الفنية تقوم على مبدأ البساطة تصنع الجمال وتقنيات حديثة تُوفّر لأول مرة في صناعة السّيارات تعتبر الفئة S اليوم السيدة الأولى في فئتها، وفي المقابل، يحتوي عددنا هذا على تقرير يتحدث عن سيارة ساهمت في الماضي بتعريف الجمهور على فكرة مركبة الدّفع الرّباعي التي تصلح للخوض في المناطق الوعرة، وهي تطل علينا هذه المرة لتُعيد تعريف نفسها بحلّة جديدة ، كيف هي؟ تابع معنا هذا العدد لتكتشف.

  • cancel anytimeCancel Anytime [ No Commitments ]
  • digital onlyDigital Only