Masarat Roads - العدد12 | ديسمبر2020Add to Favorites

Get Masarat Roads along with 7,500+ other magazines & newspapers

Try FREE for 7 days

bookLatest and past issues of 7,500+ magazines & newspapersphoneDigital Access. Cancel Anytime.familyShare with 4 family members.

1 Year$99.99

bookLatest and past issues of 7,500+ magazines & newspapersphoneDigital Access. Cancel Anytime.familyShare with 4 family members.
(Or)

Get Masarat Roads

Buy this issue $0.99

bookالعدد12 | ديسمبر2020 issue phoneDigital Access.

Subscription plans are currently unavailable for this magazine. If you are a Magzter GOLD user, you can read all the back issues with your subscription. If you are not a Magzter GOLD user, you can purchase the back issues and read them.

Gift Masarat Roads

  • Magazine Details
  • In this issue

Magazine Description

In this issue

عزيزي القارئ رغم أنها أصبحت تتمتع بقدراتٍ ديناميكية أعلى من ما يتوفّر لشقيقتها التّقليدية، إلا أنّ بوغاتي شيرون بيور سبورت لا تزال نظرياً غير قادرة على مقارعة ملكات الحلبات، على غرار ماكلارين سينا أو فيراري SF90 سترادالي. ففي الحقيقة، انّ الحديث عن أنّ بيور سبورت وعن قدراتها المكتسبة على الحلبات يبقى في إطار مقارنتها مع شيرون التّقليدية صاحبة القدرة العالية في المقاطع المستقيمة حصراً، ولكن الميزة الأهم في بيور سبورت هي ليست بأنها سيارة قادرة على توفير تجربة قيادة متفوّقة على الحلبات، بل أنها توفّر نكهة خاصة من متعة القيادة من خلال تماسكها الرّائع الذي يقترن مع محرك هادر يتألف من 16 أسطوانة سعة 8.0 ليتر بقوة 1500 حصان.

  • cancel anytimeCancel Anytime [ No Commitments ]
  • digital onlyDigital Only