Latin Zone Magazine - Agosto 2013Add to Favorites

Latin Zone Magazine - Agosto 2013Add to Favorites

Go Unlimited with Magzter GOLD

Read Latin Zone Magazine along with 8,500+ other magazines & newspapers with just one subscription  View catalog

1 Month $9.99

1 Year$99.99 $49.99

$4/month

Save 50% Hurry, Offer Ends in 5 Days
(OR)

Subscribe only to Latin Zone Magazine

Buy this issue $1.99

Subscription plans are currently unavailable for this magazine. If you are a Magzter GOLD user, you can read all the back issues with your subscription. If you are not a Magzter GOLD user, you can purchase the back issues and read them.

Gift Latin Zone Magazine

In this issue

Roberto Tapia, el Orgullo de Sinaloa, nos habla de todo. Maluma Colombia es el Pretty Dirty Boy, henry Mendez \"El tiburon\" Nos ensena Como nadar en la Tierra. Ademas, MC Ceja nos dice que Crecer es pa\' los fuertes y Aprenderas de los comienzos del reggaeton con Nico Canada con su Vida llena de Innovacion. Como talento nuevo, traemos a Jayqwan y la poesia callejera de Danny Maots para que la disfrutes. Para que aprendas cositas privadas de tus artistas, Latin Zone existe para ti.

Latin Zone Magazine Description:

PublisherLatin Zone Management

CategoryMusic

LanguageSpanish

FrequencyBi-Monthly

Somos tu primera revista de música latina en linea. Te traemos todo sobre tus artistas favoritos en la música y otros representantes de este campo. Libre de chismes, lleno de historias únicas e exclusivas. Nuestra revista es lo que toda madre desea que lean sus hijos y tiene lo que los jóvenes desean saber para conocer mejor a sus artistas. Te brindamos información muy privada de las carreras de tus cantantes favoritos y otras figuras de la musica.

  • cancel anytimeCancel Anytime [ No Commitments ]
  • digital onlyDigital Only
MAGZTER IN THE PRESS:View All