escape! Indonesia Magazine - Dec/Jan/Feb 2015Add to Favorites

escape! Indonesia Magazine - Dec/Jan/Feb 2015Add to Favorites

Go Unlimited with Magzter GOLD

Read escape! Indonesia along with 8,500+ other magazines & newspapers with just one subscription  View catalog

1 Month $9.99

1 Year$99.99 $49.99

$4/month

Save 50% Hurry, Offer Ends in 3 Days
(OR)

Subscribe only to escape! Indonesia

Buy this issue $2.99

Subscription plans are currently unavailable for this magazine. If you are a Magzter GOLD user, you can read all the back issues with your subscription. If you are not a Magzter GOLD user, you can purchase the back issues and read them.

Gift escape! Indonesia

In this issue

Cover story kali ini membahas tentang perjalanan wisata di negara bagian Victoria yang ternyata lebih dari sekedar Melbourne, kota-kota di sekitarnya pun menjanjikan ragam hal menarik untuk dijelajahi. Hualien menjadi pilihan berlibur menyenangkan di Taiwan yang akan membawa Anda berada di megahnya alam dan lautnya yang kaya. Jalur darat yang menghubungkan New Delhi, Agra dan Jaipur diisi dengan sejarah dan bangunan yang megah. Kami juga menghadirkan pilihan resort mewah di Cebu, ulasan lengkap tentang Sabah, dan rekam jejak budaya dan kuliner Spanyol. Sebagai bonus sisipan, Calendar of Events merangkum daftar festival penting di tahun 2015 dari 12 negara.

escape! Indonesia Magazine Description:

PublisherMedia Group Pte Ltd

CategoryTravel

LanguageIndonesian

FrequencyQuarterly

A quarterly title catering to modern leisure travellers. Every issue features stylish layouts and inspiring travel stories packed with insider tips and useful information. Escape! Indonesia is a handy and valuable travel resource for readers to explore new destinations and rediscover old haunts.

  • cancel anytimeCancel Anytime [ No Commitments ]
  • digital onlyDigital Only
MAGZTER IN THE PRESS:View All