Gravity Magazine - Noviembre 2016Add to Favorites

Gravity Magazine - Noviembre 2016Add to Favorites

Go Unlimited with Magzter GOLD

Read Gravity along with 8,500+ other magazines & newspapers with just one subscription  View catalog

1 Month $9.99

1 Year$99.99 $49.99

$4/month

Save 50% Hurry, Offer Ends in 4 Days
(OR)

Subscribe only to Gravity

Buy this issue $4.99

Subscription plans are currently unavailable for this magazine. If you are a Magzter GOLD user, you can read all the back issues with your subscription. If you are not a Magzter GOLD user, you can purchase the back issues and read them.

Gift Gravity

In this issue

Personajes como Horst Hörtner, director de Ars Electronica FutureLab; Dario Brescianini, investigador de de la Escuela Politécnica Federal de Zúrich, y Charlotte Serres, responsable de Transformación e Innovación de Autos y Daños en AXA Seguros, aparecen en esta primera edición para darnos su perspectiva y generar el debate que nos caracterizará cada dos meses.

Gravity Magazine Description:

PublisherDrones México

CategoryTechnology

LanguageSpanish

FrequencyBi-Monthly

La primera revista especializada en materia de drones en México, "Gravity", evalúa los hechos más importantes de la industria de los vehículos aéreos no tripulados, incluyendo lanzamientos de innovadores equipos y las actividades de empresas especializadas, decididas a incluir a los drones en sus procesos de trabajo.

Además, reconocidos expertos en el campo tecnológico comparten en sus páginas su percepción sobre la industria y los retos que los emprendedores de esta nueva tecnología deberán enfrentar para alcanzar el éxito.

  • cancel anytimeCancel Anytime [ No Commitments ]
  • digital onlyDigital Only
MAGZTER IN THE PRESS:View All
RECENT ISSUESView All