Jelita - November 2016Add to Favorites

Jelita - November 2016Add to Favorites

Magzter GOLDで読み攟題を利甚する

1 回の賌読で Jelita ず 8,500 およびその他の雑誌や新聞を読むこずができたす  カタログを芋る

1 ヶ月 $9.99

1 幎$99.99 $49.99

$4/ヶ月

保存 50% Hurry, Offer Ends in 1 Day
(OR)

のみ賌読する Jelita

この号を賌入 $1.99

Subscription plans are currently unavailable for this magazine. If you are a Magzter GOLD user, you can read all the back issues with your subscription. If you are not a Magzter GOLD user, you can purchase the back issues and read them.

ギフト Jelita

この問題で

Kemuncak 2016, Jelita meraikan ulang tahunnya yang ke-40 dalam edisi November dengan menambah lebih 200 halaman untuk tatapan anda. Meletakkan Erra Fazira sebagai wajah depan, cukup simbolik kerana aktres rupawan ini juga ‘membesar’ dengan majalah kesayangan ramai ini. Dia sempat berkongsikan secara eksklusif mengenai si dia yang telah menambat hatinya. Jelita turut mengimbau 40 sampul hadapan terpilih sejak ia dilancarkan pada 1976 sehingga ke tahun ini, inspirasi fesyen dan solekan dulu dalam lebih 60 halaman istimewa. Selain itu, lebih 30 resipi kek lazat dan menggiurkan telah kami himpunkan buat rujukan anda. Wanita usia 40 tahun dan masih belum berpunya, apa keistimewaan mereka? Mengapa mereka memilih untuk hidup sendirian? Fokus bulan ini mengupas isu ini. Semua ini dan banyak lagi dalam Jelita edisi November, dapatkannya sekarang!

Jelita Magazine Description:

出版瀟: Blu Inc Media Sdn Bhd

カテゎリヌ: Women's Interest

蚀語: Malay

発行頻床: Bi-Monthly

Jelita - Portal majalah wanita meliputi kecantikan, fesyen terkini, resipi mudah, dekor, tanya pakar, famili, selebriti Malaysia, berita hiburan & banyak lagi

  • cancel anytimeい぀でもキャンセルOK [ 契玄䞍芁 ]
  • digital onlyデゞタルのみ
MAGZTERのプレス情報すべお衚瀺