Food & Wine en Español Magazine - Primavera 2025Add to Favorites

Food & Wine en Español Magazine - Primavera 2025Add to Favorites

Go Unlimited with Magzter GOLD

Read Food & Wine en Español along with 9,000+ other magazines & newspapers with just one subscription  View catalog

1 Month $14.99

1 Year$149.99 $74.99

$6/month

Save 50%
Hurry, Offer Ends in 6 Days
(OR)

Subscribe only to Food & Wine en Español

1 Year $14.99

Save 16%

Buy this issue $2.99

Gift Food & Wine en Español

7-Day No Questions Asked Refund7-Day No Questions
Asked Refund Policy

 ⓘ

Digital Subscription.Instant Access.

Digital Subscription
Instant Access

Verified Secure Payment

Verified Secure
Payment

In this issue

La gastronomía evoluciona y en esta edición exploramos su futuro.

Desde la cocina de investigación de Andoni Luis Aduriz, Quique Dacosta y Gonzalo Aramburu hasta las nuevas promesas como Tomás Treschanski, nos adentramos en las tendencias que están redefiniendo el sabor.

Vinos de altura en Zuccardi y El Cielo, mixología de vanguardia en los 50 Best Bars y las experiencias más exclusivas para celebrar la primavera en México.

Y en portada: el trío que está revolucionando Polanco: el empresario Eduardo Solórzano Caraza y los chefs Edgar Núñez y Javier Plascencia.

Food & Wine en Español Magazine Description:

PublisherMedia Business Generators

CategoryFood & Beverage

LanguageSpanish

FrequencyBi-Monthly

Food & Wine en español es el referente indiscutible de la escena gastronómica, de los viajes y el mundo epicúreo. Contenido y experiencias sobre el mundo culinario que van de la mano de los destinos, el lujo y el entretenimiento.

  • cancel anytimeCancel Anytime [ No Commitments ]
  • digital onlyDigital Only